Kilpatanssipari esiintyi Pihlajakodilla ★

Kilpatanssijat pyörähtelivät potpurin vakiotansseja keskiviikkona 18.2. Pihlajakodin aulassa.

Hoivakodin asukkaat saivat erikoisesityksen padasjokelaisen tanssikonkarin Anneli Laurellin kautta.

Lassi Salminen, Heinolan tanssikerhon puheenjohtaja, muisteli, miten Simo Laurell oli opettanut hänet harrastuksen alkuun 1980-luvulla. Tanssin pariin Salminen eksyi kuskattuaan kaverin tanssitreeneihin, Pirjo-vaimolla taas on lavatanssitausta.

– Tämä on siitä mielenkiintoinen laji, että koskaan ei ole valmis. Pieni tauko oli, sellaiset 20 vuotta, mutta nyt ollaan taas innostuttu uudelleen. Viime vuonna oltiin 12 parhaan joukossa Suomessa.

Salmiset aikovat jatkaa kilpauraa vielä pitkään. Kisoissa käy kasikymppisiäkin.

Taidokkaasti pari sai askelensa soviteltua pienehköön lattiatilaan, jonka ympärille asukkaat olivat asettautuneet katselemaan.

Scroll to Top