Sunnuntaina 24.5. ajettiin Asikkalan Vesivehmaan jokkisradalla Päijät-Hämeen Autohuolto JM. Viiteen eri luokaan ilmoittautui yhteensä 140 kilpailijaa, joista kahdeksan oli Padasjoen Moottoriurheilijoiden edustajia.

Lari Ikävalkon ajokkina toimi Volvo 245, Lempisten sisaruksilla Volvo 240, Myllymäki & Puuronen kaksikolla Volvo 244 sekä Suppulan veljeksillä Volkswagen 1300 eli tuttavallisemmin kupla.
Kisapäivä alkoi nuorten luokalla, jossa 17-vuotias Jaakko Suppula oli mukana yhdeksän muun kuljettajan kanssa. Alkuerässä Suppula sijoittui toiseksi, joka oikeutti paikan suoraan A-Finaaliin. Finaalissa Suppula lennätti kuplavolkkarinsa heti lähdöstä kärkeen, mutta tippui pienen ajovirheen myötä toiseksi. Sama sijoitus piti lopulta ruutulipulle asti.
Naisten luokassa mukana olivat Erna Lempinen sekä ensimmäistä kilpailuaan ajava Noora Myllymäki. Lempisellä kilpailu päättyi semifinaaliin ja Myllymäellä keräilyerään.
Etuveto- ja kardaaniluokassa eli EVK:ssa Lari Ikävalko sekä Eetu Lempinen kaasuttelivat itsensä välierään asti. Yrjö Puuronen sen sijaan joutui keskeyttämään päivän molemmat lähtönsä. Alkuerässä vilppilähdön takia ja keräilyerässä bensapumpun hajottua.
Tuuppareissa eli takamoottoristen autojen luokassa Juho Suppula pääsi veljensä tavoin myös A-Finaaliin. Alkuerän kakkostila sekä välierän lähtövoitto veivät Suppulan finaalin neljänteen ruutuun. A-Finaalin lähtö oli tasainen eikä ensimmäisessä mutkassa osumilta vältytty. Suppula jäi kolhujen seurauksena viidenneksi, mutta sai nostettua itsensä neljänneksi ennen ruutulippua.
– Tasainen neljän auton rintama ekaan mutkaan ja jonkun tällin johdattelemana puolittainen pyörähdys. Vaihdelaatikko-ongelmat hankaloittivat takaa-ajoa, mutta nelossijaan voi olla tyytyväinen. Finaali on aina finaali. Kiva kun oli niin paljon padasjokelaisia mukana yleisössä mukana jännittämässä ja jututtamassa varikolla, tuumi Suppula.
Kilpailupäivän päätti yleinen luokka. Juuso Suppulan ajot sujuivat alkuun tahmeasti. Alkuerän kolmannen sijan takia vauhtia jouduttiin hakemaan välierästä, josta tuli lähtövoitto. Semifinaalin toinen sija johdatti B-Finaaliin, josta Suppula sai hienosti ajettua itsensä voittajana A-Finaaliin. Päivän päälähdössä Suppula jäi aluksi häntäpäähän, mutta nostatti itsensä muutamalla ohituksella podiumille. Maalissa sijoitus oli lopulta kolmas.
